EDIT: Klikatkaan näytä tulokset, ei taas toiminut ihan niinkuin piti...
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pretty Things. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pretty Things. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 27. toukokuuta 2009
Tulokset
Kysely pyöri tuossa sivupalkissa hyvän aikaa, kiitos kaikille vastanneille! Postausta taas huomenna aamusella. :)
tiistai 26. toukokuuta 2009
Vapaat kädet
Rupesin tuossa eilen illalla noin 22.30 miettimään, että en tiedä onko Pretty Things paras nimi tälle blogille. Hetken aikaa pohdittuani, pysyin edelleen päätöksessäni, keksimättä kuitenkaan mitään parempaa. Siksi, kertokaa te mikä olisi blogille hyvä nimi!
Ps. Viimeinen äänestyspäivä, äänestäkää! :)
perjantai 15. toukokuuta 2009
Kysy
Tämä meneekin aika hauskaksi; postauksia vartin välein. ;) Mutta, minkäs teet jos muisti on huono, sama pää (valitettavasti) kesät talvet. Elikkäs kysymyspostausta olisi tarkoitus alkaa värkätä, joten:
KYSY! ASK! FRÅGA!
Lupaan vastata kaikkeen, joten rohkeasti vain kysymään! :)
maanantai 11. toukokuuta 2009
Quickly
Taisin sanoa edellisenä päivänä, että oli rankkasade. Noh, jos silloin oli rankkasade, kysyn vain mikä tämä sitten oli. Kaikista hauskinta koko konkurssissa oli se, että juuri tänään sateenvarjo jäi kotiin. Nyt saa nauraa. :) Tänään samat vaatteet kuin eilen+villatakki. Sitten vähän yksityiskohta kuvaa. Hiuspanta rusetilla on H&M:n antimia, kuva on uskomattoman epätarkka. Onneton kamera on tainnut viimein sanoa sopimuksensa irti. :)
Ja sitten laukkua, ensi esiintyminenhän oli eilen. Tuossa sivupalkissa oli kysely viimeviikolla ja meikä otti sen siitä hieman etuajassa pois. Kysymyshän kuului, mitä te lukisitte mieluiten. Vastaus oli huikean yksimielinen, vastaus oli kenkäpostaus. Tullaan toteuttamaan, mutta ei aivan vielä. Samalla vaivalla länttäsin uuden kyselyn, sinne taas vain vastailemaan.
Huomenna sitten sitä haastetta!
keskiviikko 6. toukokuuta 2009
Lyhyesti

Ilmoitusluontoista asiaa, nyt blogini lukijaksi voi ilmoittautua myös blogissani. Muistakaa toki, että myös Blogilistan kautta voi liittyä lukijaksi.
Laitoin samalla vaivalla tuohon sivupalkkiin myös kyselyn, kysymys kuuluu: Mikä olisi mieluista luettavaa blogissani? Sinne vain vastailemaan. :)
perjantai 1. toukokuuta 2009
Kolmas kerta toden sanoo
Tällainen jonkilainen muodin harrastaja, jos niin voi sanoa, sai viimein laitettua kanavan ajatustensa ja muiden ihmisten välille. En ole aivan ummikko näissä blogi-jutuissa, mutta en voi sanoa olevani erityisen kokenutkaan, mielelläni otan vinkkejä vastaan, nämä atk-jutut eivät ole täysin vahvinta aluettani. Tämä ei suinkaan ole ensimmäinen blogini, itseasiassa jo kolmas, mutta kaksi muuta on haudattu jo kauan sitten. :) Puhtaalta pöydältä siis lähdetään.
Innostukseni lähti kesällä 2008 siitä, kun ei ollut rehellisesti sanottuna muuta tekemistä. Jotain aktiviteetteja oli saatava, tällaisen sitten keksin. Top 4 insipiroijani ovat luultavasti Nelliina, Ia, MouMou ja Jenni!
Kohteliaisuus syistä: olen tamperelainen tyttönen, rakastan vaatteita/laukkuja/kenkiä ja asusteita. Suosikki värinänä toimii musta, joka ottaa välillä ehkä liikaakin valtaa garderoobissani. Tykkään yhdistellä eri tyylejä, klassita ja sitten siihen hyvällä maulla rokahtavia yksityiskohtia. Rakastan korkokenkiä ja varsinkin niiden kopinaa, mutta silti yleensä kotoa lähtiessäni jalassani ovat Converset.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)