Näytetään tekstit, joissa on tunniste uutta. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste uutta. Näytä kaikki tekstit

tiistai 2. kesäkuuta 2009

Forever is gonna start tonight

Tänään ollaankin sitten oltu lähes koko päivä sisällä, ilma ei ole ollut kauhean kiva. Siksi onkin erittäin hyvä syy katsoa lähes neljä tuntia telkkaria putkeen. Naureskeltiin ystävän kanssa aika kauan vanhoille Salkkari-jaksoille, jotka tulevat nyt iltapäivisin uusintana. Huhhuijjaa... :)




Kivat jumitusvaatteet, tai no ei, samoilla farkuilla ja villatakilla, paita tosin vaihtuu. On mennyt nämä alkupäivät ihan relaxina, on ollut sen verran uuvuttava vuosi takana.

Aah, synkkä taivas. Alkaisipa kohta taas kunnon helteet. Tai ehkei sittenkään; palaisin kuitenkin heti uudestaan. Voin kertoa, että tämä meikän selkä ei ole kauhean kiva.


Lauantaina saatu ruusu on jo ihan kuihtunut, taisi tuo kuivattamismahdollisuus mennä jo.


Jeejeejee! Meikällä on uusi kamera! Ei tosin vielä kotona, eipä niitä tietenkään Stockalla enää ollut, oli ollut sen verran kova kysyntä, mutta luvattiin, että heti laitetaan tekstiviestiä tulemaan, kun kamera on paikalla. Tällä viikolla tämä siis vielä on tapahtumassa, kamera on jo maksettukin, joten ei muuta kuin kuittia pöytään!

Ominaisuudet

  • 28 mm:n laajakulma ja 12x optinen zoom
  • 12,1 megapikseliä
  • Kompakti design kolmessa värissä
  • Nopea DIGIC 4 -prosessori
  • Smart Auto -tila ja näkymäntunnistustekniikka
  • Liikkeentunnistustekniikka
  • Kasvojentunnistustekniikka
  • 3,0 tuuman LCD-näyttö
  • Teräväpiirtovideot ja HDMI-liitäntä
  • Manuaaliset säädöt

Edelleen saa laittaa postausehdotuksia ja äänestäkääs sivupalkin kyselyssä!

maanantai 1. kesäkuuta 2009

I just wanna feel, real love

Noniin, se kesä loppuikin sitten yllättävän lyhyeen. 'Loppuviikosta sitten jo kylmenee.' Sepä kivaa. Yritin nauttia hameen kanssa vielä viimeisenä puolikkaana hellepäivänä.

  • T-paita # H&M
  • Farkkuhame # Vero Moda
  • Legginssit # H&M
  • Koru # Espanja
Muuten nyt kaikille niille tiedoksi, jotka saivat päänsä kipeäksi kuvieni huonouden takia; ilouutisia! Uusi kamera on tulossa ehkä huomenna, jei!

Aloitin eilen lukemaan Robbie Williamsin tarinan kertovaa Feelia. Mitä nyt olen joku 100 ensimmäistä sivua lukenut, hyvältä vaikuttaa. Siis kirja on aika hyvä, vaikka sisältö ehkä jopa ahdistavaa. Suosittelen.



Sitten esittelyssä meikäläisen saama pikkuruinen YSL:n meikkipussi, jonka sisältä löytyi tällaista tavaraa:


Elikkäs Ralph Laurenin hajuvesinäytepullo, Estee Lauderin huulikiilto ja kaksi Cliniquen meikinpoistoainetta. Että tällaista. Varsinkin huulikiilto miellyttää, tuo mitä ostin vähän aika sitten on aika moista roskaa.

Leivoin eilen omenamuffinsseja. Oikeastaan en osaa muuta leipoakkaan, bravuurini siis. Näistä sitten tykkäänkin ihan järjettömästi, voisin syödä näitä... ...nooh, vaikka kaikki kerralla. :) Ne ovat siksi niin ihmeellisen näköisiä, koska ne ovat tehty kokonaan gluteenittomilla jauhoilla.






Oltiin muuten eilen Särkänniemessä; pakkohan sinne on kerran vuodessa mennä uudet laitteet testaamaan. Varsinainen juttu tässä on se, että paloin selästä ja rinnasta aika herkullisesti, vaikka aurinkorasvaakin laitettiin. Voin kertoa, että nyt ei ole kauhean kivaa. Näin minun kesäni sitten alkoi. :)

Nyt on muuten jo kesäkuu! :)

sunnuntai 31. toukokuuta 2009

I got your number...

Nämä kevätjuhlavaatteet, mistä olen niin kauan puhunut, tässä ja nyt:





  • Mekko # Vila
  • Helmet # Vila
  • Kengät # Spiritstore
  • Käsikoru # Budapest
Toimi kyllä tosi hyvin, olin tyytyväinen. Enkä ainakaan nähnyt kellään samaa mekkoa, onneksi. Olisi varmaan mennyt vähän fiilikset, jos jollain olisi ollut sama mekko ja vielä minun tuurillani sekin olisi tottakai ollut musta.

Taas vähän uusia vaatteita; yksi tuliainen Budabestista lisää:





I got your number-paita on Zarasta, oh, ihana. :)


Kaksi t-paita oli yhdessä, tuli otettua mukaan, olisin ottanut mustan, mutta ei sattunut enää olemaan, mutta tuo punavalkoraitainen onkin aika piristävä. En olisi muuten ostanut.







Caprit # H&M Sport

Eilen oli ihana, kunnon kesäpäivä. Oltiin jopa uimassa, taisin syödä perjantaina neljä jäätelöä. Syön todennäköisesti kesällä kolme jäätelöä päivässä. Pitää ostaa koko pakastin täyteen jäätelöä. Se kun aina menee heti jostain kumman syystä loppumaan. :)

keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Soho Rocks

Huomenta. Eilinen postaus nyt sitten näin aamu tuimaan, eilen tuli vähän turhan kiire taas. H&M:ltä tarttui tällaista mukaan:







Kyseessä on siis Matthwe Williamsonin malliston kokouimapuku, tällaisella kuvionnilla. Piti siksi se näin havainnollistaa, sillä meikän kuvaajan lahjoilla ei oteta uikkareista järkevää kuvaa. :) Kyllä oli H&M:llä järjettömät sovituskoppi jonot muuten. En tiedä onko mitään kamalapaa kuin seistä siinä vartti sitä, että pääsisi sovittamaan yhtä mekkoa. Ja siellä oli vain kolme pukukoppia! Liian vähän sanon minä.

Sitten lisää uutta. Tuliasia Budapestista.



Soho Rock paita # Mango


Valkoinen t-paita # Zara


Seepra paita # Zara

Tykkään noista paidoista. Siksi ehkä kaksi niistä esiintyi tänään jo päälläni, hyvin toimivat. :)

Rakastan varvastossuja, eilen oli ensimmäinen mahdollisuus laittaa ne, tämä kappale, aivan uudet, viime kesän Helsingin reissulta, Selectedistä. Kiva, juttu, rupestivatpa nuokin sitten hiertemään, oli pakko kävellä paljain varpain loppu aika.



Päivän asu osa 1:


  • Seeprapaita # Mango
  • Farkut # Stockmann
  • Käsikoru # ?
  • Varvastossut # Selected
  • Laukku # Indiska


Lakkasin eilen aamulla kiireellä kynnet mustiksi varvastossujen takia, näytti kivalta.

Päivän asu osa 2:


  • Valkoinen t-paita # Zara
  • Farkut # Stockmann
  • Helmet # Vila
  • Varvastossut # Ulkomailta


Helmet siis ostin viikonlopun ostosreissulta. Vilasta tarttuivat mukaan.


Huh, tulipa paljon kuvia. Blogille saa edelleen heittää nimiehdotuksia ja vielä ehtii hetken aikaa äänestää!

lauantai 23. toukokuuta 2009

Korkoja ja helmiä

Tässä se nyt sitten on, mekkoni, kuva ei aivan vastaa todellista mekkoa, mutta kuitenkin.




Elikkäs, mekko on Vilan, Stockmannilta tosin hankittu. Piti arpoa hetken aikaa, että otanko mustan, tummansinisen vai vaaleanpunaisen. Mutta olen valintaani tyytyväinen.

Noin kello 12 tänään katsottuani kolme jaksoa Housea putkeen, päätin, että on aika lähteä kaupungille. Siinä sitten ensimmäisenä suuntana Andiamo, mistä piti hakea ne keltaiset kengät, mitkä olivat yhdessä postauksessa, olisiko ollut edellisenä päivänä? Noh, tottakai oletin, että kenkiä on automaattisesti edelleen ja minun kokoani. Kuinkas sitten kävikään? Kenkiä ei ole keltaisia, eikä edes mustia, niitä ei ole tulossa lisää. Kiva, kiitos, hyvää päivän jatkoa. Ketutti niin vietävästi, että oli pakko ostaa uudet aurinkolasit. Rautatietunnelistahan nämä ovat.



Ostin helmet mekkoa varten. Minun ei ollut aluksi tarkoitus ottaa näitä, mutta YLLÄTTÄEN ne mitkä minun piti ostaa oli myyty loppuun. Nämä ovat kyllä aika kivat, näissähän on korviksetkin.


Vihaisena menetetyistä kengistä, marssin  kauhealla raivolla Spiritstoreen toivoen, että sieltä löytyisi jotkut kengät, jotka kävisivät asuuni. Näin sitten kävi:









Tämä viimeinen kuva todella todistaa kuvaajan taitojani. Olen totally love with these shoes. :) 



Nyt olisi tarkoitus alkaa katsoa Morsianten sota-elokuvaa, mitä en muka millään ehtinyt mennä elokuviin  katsomaan. :) Eväinä on pussi karkkeja, nam. :) (En muuten ymmärrä miten tuo kuva kääntyi noin päin...)



Huomiseen,

Emma

sunnuntai 17. toukokuuta 2009

When its a sunny day outside

Tänään olen ollut kaupungilla kiertelemässä, vähän katselemassa, että mitä voisi ostaa. On meinaan liian tuttu kuvio, menet kauppaan ostat uikkarit, menet seuraavaan kauppaan, missä olisi paljon hienompi puolet halvemalla. Nyt olen siis valmistautunut. :)




Kesäinen Tampere x 3.

Tänään päällä:


  • Paita # Zara
  • Pillifarkut # H&M
  • Laukku # Mummin vanha



Kaupungilta tarttui mukaan uusi huulikiilto, olen ollut aivan liian pitkään ilman kunnon huulikiiltoa, vanha loppui kauan sitten. Omaa suosikkiani, Isadoraa ei yllättäen sitä yhtä tiettyä huulikiiltoa löytynyt. Sitten lopulta pitkän harkinnan jälkeen päädyin tähän Rimmeliin.




Valkoinen ruusupanta H&M:ltä. Nuohan eivät useimmitenkaan minun päässäni pysy, mutta oli pakko ottaa, suloinen kun oli. 

Ah, ensi viikolla meikä aikoo mennä oikein kunnolla ostoksille, silloin mukaan tarttuvat niin kengät kuin uikkaritkin. Ja ehkä jotain muutakin pientä kivaa. Jotain uutta asustetta olisi kiva saada, saa nähdä mitä bonggaan. :) Yksi mekko tuolla Selectedissä vähän kutkuttaisi.

Tänään vielä viettämään kaverin synttäreitä leffan merkeissä. Punaisella korkea vyötäröisellä hameella ja mustalla paidalla olisi tarkoitus lähteä, kuvia sitten huomenissa.

Muuten tulipas taas tehtyä yksi havainto, tajusin, että anonyymit eivät voi ollenkaan kommentoida, koska asetuksissa oli sellainen asetus valmiiksi päällä. Noh, nyt asia on korjattu, toivottavasti siitä ei tullut kenellekkään mitään sen suurempaa ongelmaa. Edelleen saa kysyä, nyt varsinkin, kun anonyymitkin voivat kommentoida! :)

KYSY!

sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Kiiltonahkaa ja suloinen rusetti

Ai, ihana sunnuntai. Blaah, huomenna maanantai. Mutta kai sen taas kestää, viikonloppua odotellessa. Viimeistä vapaapäivää vietin tällaisissa vaatteissa:



  • Tunika # Indiska
  • Legginssit # H&M
  • Helmet # Pieces
  • Laukku # Mummin vanha
  • Balleriinat # H&M
Tänään taas ihana ilma, korvaa eilisen kaatosateen. Laukkuun olen ihastunut totaallisesti, siitä lisää hiukkasen alempana. ;)






Sitten tattadaa, meikän uudet kengät: 








Mummin vaatekaapin aarteita osa 1. Katselin sinne kaappiin ilman mitään sen suurempaa tarkoitusta, tarina alkaa oikeastaan vasta huudahduksesta " Ihanat kengät!". Lopun voikin sitten päätellä, kotiinhan ne tulivat. Kiiltonahkaa ja suloinen rusetti päässä. Salaisuus on, että ne ovat minulle ehkä koon liian pienet, mutta ei välitetä siitä. :)





Mummin vaatekaapin aarteita osa 2 ja 3. Päivän asussa nähty laukku ei ole enää minun käsissäni ihan uusi, mutta tämä toinen on ja siihen olen vielä ihastuneempi. Mikäköhän päivä viime viikolla katselin jotain Gina Tricotin laukkua ja ajattelin, että tuo on pakko saada. Tänään löysin lähes vastaavan, olen todella tyytytyväinen. I love it.

Nojasin muuten koko eilisen leffan ajan eteenpäin, piti nähdä mahdollisimman läheltä uudestaan taas kaikki upeat vaatteet. Mitkä on opittu jo melkein ulkoa, on tullut tuosta elokuvakirjasta niitä aika paljon tavattua... Charlotten tytär Lily on muuten supersuloinen. :)

Sain muuten Millalta haasteen, kiitos siitä. Toteutan sen heti kun on aikaa, sitä tulee olemaan todennäköisesti tiistaina, saa nähdä mitä saan aikaiseksi.