Näytetään tekstit, joissa on tunniste kuulumisia. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kuulumisia. Näytä kaikki tekstit

torstai 4. kesäkuuta 2009

Sadetakki-rakkaus

Ihanaa, uusi kamera on tullut. En malttanut tietenkään odottaa tekstiviestiä, vaan jätin jopa Serranot kesken ja soitin Stockalle ja rupesin kyselemään kamerani perään. :) Siellähän se oli, ei muuta kuin katotaan Diegon sekoilut loppuun ja äkkiä autolla Stockalle. Tuossa säässä meikäläinen ei kävele minnekkään!



  • T-paita # Hanoi Rocksin keikalta
  • Villatakki # H&M
  • Farkut # Stockmann

Meikän sadeasu oli tämä:

  • Sadetakki # H&M
  • Kengät # Vans
Kun ostin sadetakin viime vuonna, oli todella ihastunut siihen, uhkasin laittaa sen päälleni vaikkei sataisikaan. Toivoin, että joka päivä sataisi, saisi ainakin pitää sadetakki-rakkautta.

Ooh, kuvat on ehkä sata kertaa parempia kun tolla vanhalla romulla! Noh, tossa onkin vaan 8 megapixeliä enemmän. :)



Luin taas eilen suosikki lehteäni, Hot Now:ta, bonggasin jotain, mitä on pakko saada.



Siis kyseessä on tuo fakkuliivi, with niitit. Pakko saada, siis todella pakko. Pitää alkaa säästämään, tämän hetkinen tilani on vararikko.


keskiviikko 3. kesäkuuta 2009

Selvitys

Ette kyllä ikinä usko, kuinka hienoa on viedä kohtalaisen isoa, leveä sarvista pyörää rappusia alas, pitää samalla ovesta ja pyörästä kiinni. Sitten kun ote hiemankin irtoaa pyörästä, pyörä romahtaa päällesi ja kohta makaat rappusissa. Tällaista siis tänään, eikö kuulostakkin varsin ihanalta? En ymmärä kenen älynväläys oli silloin aikoinaan rakentaa talomme pyöräsuoja suurinpiirtein kaksi kerrosta maan tasalta alemmas. Siksi pitikin opetella avaamaan ja sulkemaan autontallin ovi, niin, ettei se jää koko kansalle auki. Noh, enpä ainakaan joudu rahtamaan enää sinne pyöräsuojaan. Otan huomenna kuvia pyörästäni, johon olen totaallisen rakastunut, jos uusi kamera tulee huomenna, niinkuin minulle vähän luvattiin. (Vink vink.) En ota enää ainuttakaan kuvaa tuolla kameralla, tuntuu, että nyt se on oikein kunnolla sanonut sopimuksensa irti. Siis kuvia saa odotella niin kauan, kunnes uusi kamera on kädessäni.

Päivän asu oli varsin mielenkiintoinen ja kiinnostava. Olen harrastanut urheilua, kun oli lievästi tekemisen puutetta, joten hyppäsin pyörän selkään ja pyöräilin kunnon lenkin. Päällä oli siis Puman tuulihousut ja tuulitakki ja Onlyn maastonvihreä pipo. Paitana toimi huimat kaksi, vai jopa kolme puntaa maksanut Primarkin tumman harmaa pitkähihainen. Että näin. 

Haluan sen uuden kameran, en kestä !

tiistai 2. kesäkuuta 2009

Forever is gonna start tonight

Tänään ollaankin sitten oltu lähes koko päivä sisällä, ilma ei ole ollut kauhean kiva. Siksi onkin erittäin hyvä syy katsoa lähes neljä tuntia telkkaria putkeen. Naureskeltiin ystävän kanssa aika kauan vanhoille Salkkari-jaksoille, jotka tulevat nyt iltapäivisin uusintana. Huhhuijjaa... :)




Kivat jumitusvaatteet, tai no ei, samoilla farkuilla ja villatakilla, paita tosin vaihtuu. On mennyt nämä alkupäivät ihan relaxina, on ollut sen verran uuvuttava vuosi takana.

Aah, synkkä taivas. Alkaisipa kohta taas kunnon helteet. Tai ehkei sittenkään; palaisin kuitenkin heti uudestaan. Voin kertoa, että tämä meikän selkä ei ole kauhean kiva.


Lauantaina saatu ruusu on jo ihan kuihtunut, taisi tuo kuivattamismahdollisuus mennä jo.


Jeejeejee! Meikällä on uusi kamera! Ei tosin vielä kotona, eipä niitä tietenkään Stockalla enää ollut, oli ollut sen verran kova kysyntä, mutta luvattiin, että heti laitetaan tekstiviestiä tulemaan, kun kamera on paikalla. Tällä viikolla tämä siis vielä on tapahtumassa, kamera on jo maksettukin, joten ei muuta kuin kuittia pöytään!

Ominaisuudet

  • 28 mm:n laajakulma ja 12x optinen zoom
  • 12,1 megapikseliä
  • Kompakti design kolmessa värissä
  • Nopea DIGIC 4 -prosessori
  • Smart Auto -tila ja näkymäntunnistustekniikka
  • Liikkeentunnistustekniikka
  • Kasvojentunnistustekniikka
  • 3,0 tuuman LCD-näyttö
  • Teräväpiirtovideot ja HDMI-liitäntä
  • Manuaaliset säädöt

Edelleen saa laittaa postausehdotuksia ja äänestäkääs sivupalkin kyselyssä!

maanantai 1. kesäkuuta 2009

I just wanna feel, real love

Noniin, se kesä loppuikin sitten yllättävän lyhyeen. 'Loppuviikosta sitten jo kylmenee.' Sepä kivaa. Yritin nauttia hameen kanssa vielä viimeisenä puolikkaana hellepäivänä.

  • T-paita # H&M
  • Farkkuhame # Vero Moda
  • Legginssit # H&M
  • Koru # Espanja
Muuten nyt kaikille niille tiedoksi, jotka saivat päänsä kipeäksi kuvieni huonouden takia; ilouutisia! Uusi kamera on tulossa ehkä huomenna, jei!

Aloitin eilen lukemaan Robbie Williamsin tarinan kertovaa Feelia. Mitä nyt olen joku 100 ensimmäistä sivua lukenut, hyvältä vaikuttaa. Siis kirja on aika hyvä, vaikka sisältö ehkä jopa ahdistavaa. Suosittelen.



Sitten esittelyssä meikäläisen saama pikkuruinen YSL:n meikkipussi, jonka sisältä löytyi tällaista tavaraa:


Elikkäs Ralph Laurenin hajuvesinäytepullo, Estee Lauderin huulikiilto ja kaksi Cliniquen meikinpoistoainetta. Että tällaista. Varsinkin huulikiilto miellyttää, tuo mitä ostin vähän aika sitten on aika moista roskaa.

Leivoin eilen omenamuffinsseja. Oikeastaan en osaa muuta leipoakkaan, bravuurini siis. Näistä sitten tykkäänkin ihan järjettömästi, voisin syödä näitä... ...nooh, vaikka kaikki kerralla. :) Ne ovat siksi niin ihmeellisen näköisiä, koska ne ovat tehty kokonaan gluteenittomilla jauhoilla.






Oltiin muuten eilen Särkänniemessä; pakkohan sinne on kerran vuodessa mennä uudet laitteet testaamaan. Varsinainen juttu tässä on se, että paloin selästä ja rinnasta aika herkullisesti, vaikka aurinkorasvaakin laitettiin. Voin kertoa, että nyt ei ole kauhean kivaa. Näin minun kesäni sitten alkoi. :)

Nyt on muuten jo kesäkuu! :)

sunnuntai 31. toukokuuta 2009

I got your number...

Nämä kevätjuhlavaatteet, mistä olen niin kauan puhunut, tässä ja nyt:





  • Mekko # Vila
  • Helmet # Vila
  • Kengät # Spiritstore
  • Käsikoru # Budapest
Toimi kyllä tosi hyvin, olin tyytyväinen. Enkä ainakaan nähnyt kellään samaa mekkoa, onneksi. Olisi varmaan mennyt vähän fiilikset, jos jollain olisi ollut sama mekko ja vielä minun tuurillani sekin olisi tottakai ollut musta.

Taas vähän uusia vaatteita; yksi tuliainen Budabestista lisää:





I got your number-paita on Zarasta, oh, ihana. :)


Kaksi t-paita oli yhdessä, tuli otettua mukaan, olisin ottanut mustan, mutta ei sattunut enää olemaan, mutta tuo punavalkoraitainen onkin aika piristävä. En olisi muuten ostanut.







Caprit # H&M Sport

Eilen oli ihana, kunnon kesäpäivä. Oltiin jopa uimassa, taisin syödä perjantaina neljä jäätelöä. Syön todennäköisesti kesällä kolme jäätelöä päivässä. Pitää ostaa koko pakastin täyteen jäätelöä. Se kun aina menee heti jostain kumman syystä loppumaan. :)

torstai 28. toukokuuta 2009

8 korttia+lahjat

Loma lähestyy uhkaavaa vauhtia, hommaa on vielä ennen lauantaita ihan kiitettävästi. 8 ihmiselle olisi vielä haettava lahjat ja väkerrettävä kortit. Kaikesta tästä hauskaa tekee se, että teen kaikki kortit itse. Niin ja tuo huoneen raivaus jatkui tänään jo toista päivää, ei oikein jaksaisi kiinnostaa. Hah, onneksi imurointi on ohi. Tänään päällä oli superjumitusfarkut ja soho rock-paita:



Kädessä kahdet mustat helmet.



Tällä hetkellä meikää piristää uusi Hot Now, heti kun vain pääsisi lukemaan. Heti kun tämä on klikattu julkaistavaksi, olen jo menossa. Ehkä illalla sitten.



Kirjoituspöydälläni on tällainen taideteos maannut jo jonkin aikaa, on se pussista pois ottaminen niin raskasta. ;) Tämä on ihana, Lontoosta joltain torilta. Pitäisi keksiä joku hyvä paikka, alkaa vain tuo seinätila olemaan vähissä...



Kohta on perjantai, jau. :)

keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Soho Rocks

Huomenta. Eilinen postaus nyt sitten näin aamu tuimaan, eilen tuli vähän turhan kiire taas. H&M:ltä tarttui tällaista mukaan:







Kyseessä on siis Matthwe Williamsonin malliston kokouimapuku, tällaisella kuvionnilla. Piti siksi se näin havainnollistaa, sillä meikän kuvaajan lahjoilla ei oteta uikkareista järkevää kuvaa. :) Kyllä oli H&M:llä järjettömät sovituskoppi jonot muuten. En tiedä onko mitään kamalapaa kuin seistä siinä vartti sitä, että pääsisi sovittamaan yhtä mekkoa. Ja siellä oli vain kolme pukukoppia! Liian vähän sanon minä.

Sitten lisää uutta. Tuliasia Budapestista.



Soho Rock paita # Mango


Valkoinen t-paita # Zara


Seepra paita # Zara

Tykkään noista paidoista. Siksi ehkä kaksi niistä esiintyi tänään jo päälläni, hyvin toimivat. :)

Rakastan varvastossuja, eilen oli ensimmäinen mahdollisuus laittaa ne, tämä kappale, aivan uudet, viime kesän Helsingin reissulta, Selectedistä. Kiva, juttu, rupestivatpa nuokin sitten hiertemään, oli pakko kävellä paljain varpain loppu aika.



Päivän asu osa 1:


  • Seeprapaita # Mango
  • Farkut # Stockmann
  • Käsikoru # ?
  • Varvastossut # Selected
  • Laukku # Indiska


Lakkasin eilen aamulla kiireellä kynnet mustiksi varvastossujen takia, näytti kivalta.

Päivän asu osa 2:


  • Valkoinen t-paita # Zara
  • Farkut # Stockmann
  • Helmet # Vila
  • Varvastossut # Ulkomailta


Helmet siis ostin viikonlopun ostosreissulta. Vilasta tarttuivat mukaan.


Huh, tulipa paljon kuvia. Blogille saa edelleen heittää nimiehdotuksia ja vielä ehtii hetken aikaa äänestää!

maanantai 25. toukokuuta 2009

Arkisin, 9.05

Ihan näin alkuun, kolme ekaa kuvaa onnistuin jotenkin tuon valotuksen kanssa mokailemaan, taas kaikki huomaavat jalot valokuvaus taitoni. :)




  • Musta paita # Benetton
  • Tunika # Vero Moda
  • Farkut # Stockmann






Ah, ihananättikesäinen ilma tänään. En vain osaa oikein vieläkään kulkea ilman takkia ja kevyemmissä vaatteissa.




Se on aina varma merkki siitä, että kesä on tulossa, kun jäätelökioskit ilmestyvät katukuvaan...






...ja viimeistään silloin kun pääsee syömään kesän ensimmäistä jäätelöä ulkona. :)


torstai 21. toukokuuta 2009

Unessa

Helatorstaita sitten tänään, päivä on mennyt todella lomailun merkeissä, tajusi todella miten tarpeeseen kesäloma tulee, kyllä täällä ihan silmät ristissä ollaan, varsinkin kun eilen meni aivan reilusti puolille öille. Pelailtiin siinä korttia ja laivan upotusta, siinähän se sitten meni. Huominen kahdeksaan meno ei erityisemmin houkuta. :) 

  • T-paita # H&M
  • Musta paita # H&M
  • Mustat farkut # Only



Jei, vähän aikaa sitten satoi rakeita ja yllättäen vettä tuli taas kaatamalla. Ja kai siinä hiukan salamoikin, sepä kivaa, meikä taas aivan paniikissa. :)

Tämän päiväinen aamupala, nam.


Rupesin ottamaan 'taidekuvia' loistavalla kamerallani, paras otos on Smurffi-pullon sisällöstä, tungin kameran melkein kokonaan lasiin, tällaista sain aikaan.

Nyt katselemaan Frendejä ja äkkiä nukkumaan!

Ps. Ostin Stockalta aivan ihanan Vilan mekon, kuvia huomenna! :)