Näytetään tekstit, joissa on tunniste mums. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste mums. Näytä kaikki tekstit

torstai 21. toukokuuta 2009

Unessa

Helatorstaita sitten tänään, päivä on mennyt todella lomailun merkeissä, tajusi todella miten tarpeeseen kesäloma tulee, kyllä täällä ihan silmät ristissä ollaan, varsinkin kun eilen meni aivan reilusti puolille öille. Pelailtiin siinä korttia ja laivan upotusta, siinähän se sitten meni. Huominen kahdeksaan meno ei erityisemmin houkuta. :) 

  • T-paita # H&M
  • Musta paita # H&M
  • Mustat farkut # Only



Jei, vähän aikaa sitten satoi rakeita ja yllättäen vettä tuli taas kaatamalla. Ja kai siinä hiukan salamoikin, sepä kivaa, meikä taas aivan paniikissa. :)

Tämän päiväinen aamupala, nam.


Rupesin ottamaan 'taidekuvia' loistavalla kamerallani, paras otos on Smurffi-pullon sisällöstä, tungin kameran melkein kokonaan lasiin, tällaista sain aikaan.

Nyt katselemaan Frendejä ja äkkiä nukkumaan!

Ps. Ostin Stockalta aivan ihanan Vilan mekon, kuvia huomenna! :)

lauantai 9. toukokuuta 2009

Rikkoutunut sateenvarjo

Järjettömän synkkää ja siis ei ole todellista tänään on koko päivän satanut! Hyvää kesää vaan kaikille, mennäänkö rannalle? No, ainakin sain käyttää taas unelma-sateenvarjoani; mihin muuten sain äsken ainakin kaksi reikää heitelemällä sitä vähän ympäri huonetta. 

Tuossa kohtaa jo alkoi vähän väistyä nuo synkät pilvet.


Nam, tänään tacoja, niin ja tortilloja. Ja muuta herkkuja, on meinaan elokuvailta tässä ihan kohta alkamassa; katsottavana on Sex and the City ja eväänä kolmen euron karkkipussi.



Aivan ihania servettejä H&M Homesta, rakastan noita. Tykkään tuosta roiskinta-jutusta, eikös Dolce&Gabbanan mallistossa ollut joskus tuollaisia mekkoja, joissa oli tuollaista roiskinta-juttua? Vai olenko kehitellyt päässäni jotain? :)

Nyt meikä menee fiilistelemään Carrien upeita Dior-gladiaatooreita. :)




keskiviikko 6. toukokuuta 2009

Sävy sävyyn

Jei, tänään onkin sitten menty ainakin kaksi kokoa liian pienillä kengillä, kotimatkalla harkitsin jo kenkien pois ottamista. Tulos: molemmissa jaloissa kauheat rakot, ei hyvä.



  • Musta tunika # H&M
  • Mustat farkut # One Way
  • Huivi # Seppälä
  • Helmet # Pieces
  • Vyö # New Look
Tänään oltiin ihan sävy sävyyn pukeuduttu liilaan, itseasiassa aika vahingossa. Jopa sateenvarjo sopi kuvioon. :) Tässä lisää ostoksia maaliskuun Lontoon matkalta; patellavyö perhosen kanssa on siis New Lookista.


Saanko esitellä, aiva liian pienet balleriinat:





Eilen syötyä vanilijajäätelöturkinpippurimössöä. Nam. Kauhean ryskeen kanssa murskasin noita turkinpippureita pussissa perunanuija aseena. Ne sitten  tuollaisen muussatun jäätelön päälle...


...sitten vielä sekoittaen. :) (Huomatkaa söpö pinkki jäätelölusikkani)