skip to main
|
skip to sidebar
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
you're turn
.
Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
you're turn
.
Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 20. toukokuuta 2009
Swing low
Ihana aamu, meno vasta kymmeneen, ehtii hyvin katsoa eilen nauhalle otetun Gossip Girlin. Eilinen kului nimppareita viettäessä; hyvää myöhästynyttä nimipäivää kaikille Emmoille. :)
Tänään iltapäivällä olisi tarkoitus mennä hakemaan kevätjuhla mekko kotiin, kengät sitten vasta viikonloppuna. Mekon esittely tulee sitten tänään, voin sanoa, että tykkään siitä aivan järjettömästi. Kengät ovatkin vielä hieman kysymysmerkkinä; siksi laitoin tähän kahdet kengät. Koska mekko on musta, haluan jotain piristystä muuten haudan vakavaan asuun, piristys saa nyt tällä kertaa olla kengät. Keltaiset taitavat miellyttää minua enemmän, mutta kysyn kuitenkin.
Kummat kengät ovat paremmat mustan mekon kanssa?
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
About
Emma
Tamperelaisen tytön ajatuksia vaatteista, muodista ja tyylistä. Ja aika paljon siitä vierstäkin.
Tarkastele profiilia
Blogiarkisto
▼
2009
(42)
▼
kesäkuuta
(8)
Scream, if you wanna go faster
Kenkälaatikot muutokseen
Sadetakki-rakkaus
Selvitys
15 bags
Forever is gonna start tonight
Voittaja?
I just wanna feel, real love
►
toukokuuta
(34)
Kävijälaskuri
24.5.2009 alkaen
Tunnisteet
bags
(1)
crying
(1)
haastetta
(1)
kuulumisia
(22)
kuvauksia
(3)
mums
(3)
Pretty Things
(6)
päivän asu
(17)
stars
(3)
tahtoohaluaa
(6)
tee-se-itse
(1)
tv
(1)
uutta
(7)
you're turn
(1)
Blogilistalla
Blogin voi tilata
tästä
.
Stalkkaan
Auroran henkarit
BUTTERMILK BISQUITS
Colour me !
converting vegetarians
Dolce
Fashionweek
Focus on Fashion
Give wings to my life/style
Go 4 it vol. 2 Muotiblogi
MouMou mouruaa
Mungolife
nelliinan vaatehuone
Oi ihana turhamaisuus!
Polka dots
Pupu Lihaviston maailma
Pupulandia
Tara Banxx
Yummy!