Kädet on ihan hellänä leikkaamisesta, nyt pitää pitää tauko. :)
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tee-se-itse. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tee-se-itse. Näytä kaikki tekstit
lauantai 6. kesäkuuta 2009
Kenkälaatikot muutokseen
Tänään ollaan oltu kohtalaisen odottavissa tunnelmissa; huomenna mennään Sauna Open Airiin, Nightwishin takia suurimmaksi osaksi, mutta kyllähän muitakin bändejä olisi tarkoitus tsekata. Iltapäviähän taas on mennyt askarellen, olen ajatellut noita meikän kenkälaatikoita päällystää, joten kaikki vanhat ja uudetkin aikakausilehdet on mennyt silppurin kautta paperinkeräykseen.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)