skip to main | skip to sidebar
Chloén kengät
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tee-se-itse. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tee-se-itse. Näytä kaikki tekstit

lauantai 6. kesäkuuta 2009

Kenkälaatikot muutokseen

Tänään ollaan oltu kohtalaisen odottavissa tunnelmissa; huomenna mennään Sauna Open Airiin, Nightwishin takia suurimmaksi osaksi, mutta kyllähän muitakin bändejä olisi tarkoitus tsekata. Iltapäviähän taas on mennyt askarellen, olen ajatellut noita meikän kenkälaatikoita päällystää, joten kaikki vanhat ja uudetkin aikakausilehdet on mennyt silppurin kautta paperinkeräykseen.








Kädet on ihan hellänä leikkaamisesta, nyt pitää pitää tauko. :)

Lähettänyt Emma klo 18.37 1 kommentti:
Tunnisteet: tee-se-itse
Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

About

Oma kuva
Emma
Tamperelaisen tytön ajatuksia vaatteista, muodista ja tyylistä. Ja aika paljon siitä vierstäkin.
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ▼  2009 (42)
    • ▼  kesäkuuta (8)
      • Scream, if you wanna go faster
      • Kenkälaatikot muutokseen
      • Sadetakki-rakkaus
      • Selvitys
      • 15 bags
      • Forever is gonna start tonight
      • Voittaja?
      • I just wanna feel, real love
    • ►  toukokuuta (34)

Kävijälaskuri


24.5.2009 alkaen

Tunnisteet

  • bags (1)
  • crying (1)
  • haastetta (1)
  • kuulumisia (22)
  • kuvauksia (3)
  • mums (3)
  • Pretty Things (6)
  • päivän asu (17)
  • stars (3)
  • tahtoohaluaa (6)
  • tee-se-itse (1)
  • tv (1)
  • uutta (7)
  • you're turn (1)

Blogilistalla

Blogin voi tilata tästä.

Stalkkaan

  • Auroran henkarit
  • BUTTERMILK BISQUITS
  • Colour me !
  • converting vegetarians
  • Dolce
  • Fashionweek
  • Focus on Fashion
  • Give wings to my life/style
  • Go 4 it vol. 2 Muotiblogi
  • MouMou mouruaa
  • Mungolife
  • nelliinan vaatehuone
  • Oi ihana turhamaisuus!
  • Polka dots
  • Pupu Lihaviston maailma
  • Pupulandia
  • Tara Banxx
  • Yummy!
 

Lukijat