Nähtiin muuten eilen samassa kisassa ollut Suvi H&M:llä. Oli meinaan pitkät jalat!
Tällaista kameraa olen vakoillut nettikaupassa, yhtä toista myös. Saa nähdä mitä tarttuu mukaan; jos tarttuu mitään.
Kuka on teidän suosikkinne Huippumalli haussa-ohjelmassa?
Saa muuten laittaa kommenttilaatikkoon postausehdotuksia!

