Näytetään tekstit, joissa on tunniste tv. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tv. Näytä kaikki tekstit

tiistai 2. kesäkuuta 2009

Voittaja?

Kuinkas moni katsoi eilen Suomen huippumalli haussa-ohjelman? Nyt on sitten top 3 valittu, jyvät on eroteltu akanoista. Meikäläisen suosikki on ollut alusta asti upea, erilainen Nanna. Onkohan Nannalla mikään kuvaus varsinaisesti mennyt pieleenkään? Jos on pakko sanoa, toinen suosikki on sitten Riina, joka näyttää ihanalta lyhyissä hiuksissaan.



Nähtiin muuten eilen samassa kisassa ollut Suvi H&M:llä. Oli meinaan pitkät jalat!

Tällaista kameraa olen vakoillut nettikaupassa, yhtä toista myös. Saa nähdä mitä tarttuu mukaan; jos tarttuu mitään.



Kuka on teidän suosikkinne Huippumalli haussa-ohjelmassa?

Saa muuten laittaa kommenttilaatikkoon postausehdotuksia!