Näytetään tekstit, joissa on tunniste kuvauksia. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kuvauksia. Näytä kaikki tekstit

torstai 21. toukokuuta 2009

Unessa

Helatorstaita sitten tänään, päivä on mennyt todella lomailun merkeissä, tajusi todella miten tarpeeseen kesäloma tulee, kyllä täällä ihan silmät ristissä ollaan, varsinkin kun eilen meni aivan reilusti puolille öille. Pelailtiin siinä korttia ja laivan upotusta, siinähän se sitten meni. Huominen kahdeksaan meno ei erityisemmin houkuta. :) 

  • T-paita # H&M
  • Musta paita # H&M
  • Mustat farkut # Only



Jei, vähän aikaa sitten satoi rakeita ja yllättäen vettä tuli taas kaatamalla. Ja kai siinä hiukan salamoikin, sepä kivaa, meikä taas aivan paniikissa. :)

Tämän päiväinen aamupala, nam.


Rupesin ottamaan 'taidekuvia' loistavalla kamerallani, paras otos on Smurffi-pullon sisällöstä, tungin kameran melkein kokonaan lasiin, tällaista sain aikaan.

Nyt katselemaan Frendejä ja äkkiä nukkumaan!

Ps. Ostin Stockalta aivan ihanan Vilan mekon, kuvia huomenna! :)

sunnuntai 17. toukokuuta 2009

When its a sunny day outside

Tänään olen ollut kaupungilla kiertelemässä, vähän katselemassa, että mitä voisi ostaa. On meinaan liian tuttu kuvio, menet kauppaan ostat uikkarit, menet seuraavaan kauppaan, missä olisi paljon hienompi puolet halvemalla. Nyt olen siis valmistautunut. :)




Kesäinen Tampere x 3.

Tänään päällä:


  • Paita # Zara
  • Pillifarkut # H&M
  • Laukku # Mummin vanha



Kaupungilta tarttui mukaan uusi huulikiilto, olen ollut aivan liian pitkään ilman kunnon huulikiiltoa, vanha loppui kauan sitten. Omaa suosikkiani, Isadoraa ei yllättäen sitä yhtä tiettyä huulikiiltoa löytynyt. Sitten lopulta pitkän harkinnan jälkeen päädyin tähän Rimmeliin.




Valkoinen ruusupanta H&M:ltä. Nuohan eivät useimmitenkaan minun päässäni pysy, mutta oli pakko ottaa, suloinen kun oli. 

Ah, ensi viikolla meikä aikoo mennä oikein kunnolla ostoksille, silloin mukaan tarttuvat niin kengät kuin uikkaritkin. Ja ehkä jotain muutakin pientä kivaa. Jotain uutta asustetta olisi kiva saada, saa nähdä mitä bonggaan. :) Yksi mekko tuolla Selectedissä vähän kutkuttaisi.

Tänään vielä viettämään kaverin synttäreitä leffan merkeissä. Punaisella korkea vyötäröisellä hameella ja mustalla paidalla olisi tarkoitus lähteä, kuvia sitten huomenissa.

Muuten tulipas taas tehtyä yksi havainto, tajusin, että anonyymit eivät voi ollenkaan kommentoida, koska asetuksissa oli sellainen asetus valmiiksi päällä. Noh, nyt asia on korjattu, toivottavasti siitä ei tullut kenellekkään mitään sen suurempaa ongelmaa. Edelleen saa kysyä, nyt varsinkin, kun anonyymitkin voivat kommentoida! :)

KYSY!

torstai 14. toukokuuta 2009

Rautalankasydän

Järkkärikuume jatkuu, ymmärätte varmaan jos katsotaan näidenkin kuvien laatua. Tuo kamera ei varmaankaan ymmärrä sanaa 'tarkka'. 



  • Ruskea paita # Hooch
  • Valkoinen paita # Benetton
  • Farkut # Lee
  • Laukku # H&M


Tällaista siis tänään, tuossa tämän päivän kengät, Lacostet, viime vuodelta. Järjettömän hyvät jalassa, silti suhteessa vähän käytetyt.

Tuli äsken järjetön kuvaushimo, otin sitten kameran laittamien rajojen mukaan jotain mitä pystyin. Jotain nättejä yksityiskohtia kotoa etsiskelin, tällaisiin sitten päädyin, tässä vain top 3.





Tuo rautalankasydän, jossa roikkuu kristalli on ehdoton suosikkini. Korkokenkä, joka jatkuu ylös, korutelineeksi on Mark&Spencerilta, Lontoosta, tuliaisiksi sen toin ja olen aika tyytyväinen. Toisiksi viimeisenä päivänä olin aika paineessa; rahaa enää rajattu määrä, oikeastaan mitään tuliaismaista ei ole löytynyt, kiva. Sohossa sitten pyörittiin, tiiliseinään nojailin ja kääntelin päätä jokaiseen mahdolliseen ilmansuuntaan. Jei, tuolla on Mark&Spencer, siellä ei olla vielä käytykkään! Nooniin, hyvähyvä, ongelmat ratkesivatkin sitten kerralla. (Accessoricen pienellä avustuksella tosin.) :)

Tänään ehkä vielä H&M:n nettikauppa haaveiluja. Se yksi haaste sitten ensi viikolla, kun on enemmän aikaa. :)