Huomenta. Eilinen postaus nyt sitten näin aamu tuimaan, eilen tuli vähän turhan kiire taas. H&M:ltä tarttui tällaista mukaan:
Kyseessä on siis Matthwe Williamsonin malliston kokouimapuku, tällaisella kuvionnilla. Piti siksi se näin havainnollistaa, sillä meikän kuvaajan lahjoilla ei oteta uikkareista järkevää kuvaa. :) Kyllä oli H&M:llä järjettömät sovituskoppi jonot muuten. En tiedä onko mitään kamalapaa kuin seistä siinä vartti sitä, että pääsisi sovittamaan yhtä mekkoa. Ja siellä oli vain kolme pukukoppia! Liian vähän sanon minä.
Sitten lisää uutta. Tuliasia Budapestista.
Soho Rock paita # Mango
Valkoinen t-paita # Zara
Seepra paita # Zara
Tykkään noista paidoista. Siksi ehkä kaksi niistä esiintyi tänään jo päälläni, hyvin toimivat. :)
Rakastan varvastossuja, eilen oli ensimmäinen mahdollisuus laittaa ne, tämä kappale, aivan uudet, viime kesän Helsingin reissulta, Selectedistä. Kiva, juttu, rupestivatpa nuokin sitten hiertemään, oli pakko kävellä paljain varpain loppu aika.
Päivän asu osa 1:
- Seeprapaita # Mango
- Farkut # Stockmann
- Käsikoru # ?
- Varvastossut # Selected
- Laukku # Indiska

Lakkasin eilen aamulla kiireellä kynnet mustiksi varvastossujen takia, näytti kivalta.
Päivän asu osa 2:
- Valkoinen t-paita # Zara
- Farkut # Stockmann
- Helmet # Vila
- Varvastossut # Ulkomailta

Helmet siis ostin viikonlopun ostosreissulta. Vilasta tarttuivat mukaan.
Huh, tulipa paljon kuvia. Blogille saa edelleen heittää nimiehdotuksia ja vielä ehtii hetken aikaa äänestää!