Näytetään tekstit, joissa on tunniste tahtoohaluaa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tahtoohaluaa. Näytä kaikki tekstit

torstai 4. kesäkuuta 2009

Sadetakki-rakkaus

Ihanaa, uusi kamera on tullut. En malttanut tietenkään odottaa tekstiviestiä, vaan jätin jopa Serranot kesken ja soitin Stockalle ja rupesin kyselemään kamerani perään. :) Siellähän se oli, ei muuta kuin katotaan Diegon sekoilut loppuun ja äkkiä autolla Stockalle. Tuossa säässä meikäläinen ei kävele minnekkään!



  • T-paita # Hanoi Rocksin keikalta
  • Villatakki # H&M
  • Farkut # Stockmann

Meikän sadeasu oli tämä:

  • Sadetakki # H&M
  • Kengät # Vans
Kun ostin sadetakin viime vuonna, oli todella ihastunut siihen, uhkasin laittaa sen päälleni vaikkei sataisikaan. Toivoin, että joka päivä sataisi, saisi ainakin pitää sadetakki-rakkautta.

Ooh, kuvat on ehkä sata kertaa parempia kun tolla vanhalla romulla! Noh, tossa onkin vaan 8 megapixeliä enemmän. :)



Luin taas eilen suosikki lehteäni, Hot Now:ta, bonggasin jotain, mitä on pakko saada.



Siis kyseessä on tuo fakkuliivi, with niitit. Pakko saada, siis todella pakko. Pitää alkaa säästämään, tämän hetkinen tilani on vararikko.


tiistai 2. kesäkuuta 2009

Voittaja?

Kuinkas moni katsoi eilen Suomen huippumalli haussa-ohjelman? Nyt on sitten top 3 valittu, jyvät on eroteltu akanoista. Meikäläisen suosikki on ollut alusta asti upea, erilainen Nanna. Onkohan Nannalla mikään kuvaus varsinaisesti mennyt pieleenkään? Jos on pakko sanoa, toinen suosikki on sitten Riina, joka näyttää ihanalta lyhyissä hiuksissaan.



Nähtiin muuten eilen samassa kisassa ollut Suvi H&M:llä. Oli meinaan pitkät jalat!

Tällaista kameraa olen vakoillut nettikaupassa, yhtä toista myös. Saa nähdä mitä tarttuu mukaan; jos tarttuu mitään.



Kuka on teidän suosikkinne Huippumalli haussa-ohjelmassa?

Saa muuten laittaa kommenttilaatikkoon postausehdotuksia!


torstai 28. toukokuuta 2009

Today

Tänään tulee myyntiin H&M:lle Fashion Against Aids-mallisto, jonka tarkoituksena on siis lisätä nuorten tietoisuuta asiasta. Kampanjan keulakuvina toimivat tänän vuonna mm. Dita von Teese, Katy Perry ja Cindy Lauper. Viime vuonna mallistoa mainosti muunmuassa Rihanna. Itse haluaisin tuon Ditan päällä olevan paidan, ah, ihana.







Sitten ihana näin välihuomautuksena; on tullut nyt jonkin verran ilkeileviä kommentteja, tyyliin 'tylsä tyyli, huonoja kuvia...'. Jos on niiiiin tylsä tyyli ja niiiin huonoja kuvia ja asia niin järjettömästi häiritsee, niin sitten varmaan kannattaa suosiolla vaihtaa blogia. Mutta se siitä. :)

Hauskaa päivää kaikille, iltapäivällä palataan asukuvien parissa. :)

torstai 14. toukokuuta 2009

From H&M


Kuten sanoin aikaisemmin, värkkäilin jotain tällaista aikani kuluksi, H&M:n nettikauppaa kuluttaen. Muualta otetut vaatteet eivät toimineet, kaatui se projekti teknisiin ongelmiin, tarvitsen selkeästi atk-tukihenkiöä avukseni. :) Mitäs mieltä olette? 

Ps. Muistakaa äänestää sivupalkissa olevassa kyselyssä! :)

keskiviikko 13. toukokuuta 2009

Cabaret

Tämä päivä on siis vietetty Hämeenlinnassa ja Heurekassa ja bussissa. :) Heti aamusella, kun Hämeenlinnaan päästiin, tajusin, että jes, mullahan ei oo kameraa ollenkaan. Tottakai ilma oli ihana ja sää mitä kuvauksellisin. Kiva. Noh, mutta ei siinä mitään tällä mun antiikkisella kameralla olisi tuskin saanut ainuttakaan julkaisukelpoista kuvaa. Ette arvaakkaan montako kertaa hakkasin päätä bussin ikkunaan ja mietin onnetonta kameraani. :) Tällaisissa vaatteissa mentiin:


  • Musta paita # Tampereen teatteri, Cabaret
  • Punainen toppi # Vila
  • Punaiset farkut # H&M
  • Käsikoru # Espanja



Cabare-paita on siis tuliasia Tampereen teatterista, rakastuin tähän promokuvaan aivan totaallisesti, oli pakko saada paita... ...ja julistekkin.





Kyllä tätä kamera-asiaa on ihan pakko vielä puida. :D Elikkäs tällainen vekotin olisi toivelistalla. Taitaa mennä jonkinsortin lahjatoiveeksi, mutta tänään kun sain tuota vähän kokeilla, vähäisillä kuvaajan taidoillani se on täydellinen. Ei kauheasti mitään turhia kommervenkkejä. Pitää varmaan alkaa säästökuurille. ;)


perjantai 8. toukokuuta 2009

Rakkautta ensi silmäyksellä, tai ainakin toisella


Gina Tricotin nettikaupassa tämän vyön nimi on Carrie-vyö, Sinkkuelämää elokuvassahan Carriella oli samantapainen vyö, joka oli aivan upea. Olen sitä Sex and the City-elokuvakirjasta kuolannut siitä asti, ajattelenl, että tuollaisen vyön omaan kaappiini saaminen on melkein sama, kuin seitsemän oikein lotossa. Jonkun aikaa sitten näin kuitenkin, että Mou Mou oli ostanut kyseisien vyön viimeisen kappaleen Ideaparkista. Juuri näin, minun tuuriani.  En viitsinyt edes mennä kyselemään Ginasta, ajattelin, että viimeistään Mou Moun jälkeen vöitä ei saisi enää mistään... Tänä aamuna, menin Ginan nettikauppaan (vaikka aikaa ei olisi yhtään ylimääräistä), siellä se oli! Vöitä saa vielä! Jihuu, päivän pelastus!

Nyt äkkiä töpinäksi!