torstai 28. toukokuuta 2009

Play



Tämä on soinut nyt jo viikko tolkulla koko ajan, uudestaan ja uudestaan. Adam Lambert on siis tämän vuoden American Idol kakkonen, saanut paljon kehua ja huhuttu jopa, että herraa on pyydetty Queen-yhtyeen solistiksi. Ei huono.

Mitäs te tykkäätte?

Today

Tänään tulee myyntiin H&M:lle Fashion Against Aids-mallisto, jonka tarkoituksena on siis lisätä nuorten tietoisuuta asiasta. Kampanjan keulakuvina toimivat tänän vuonna mm. Dita von Teese, Katy Perry ja Cindy Lauper. Viime vuonna mallistoa mainosti muunmuassa Rihanna. Itse haluaisin tuon Ditan päällä olevan paidan, ah, ihana.







Sitten ihana näin välihuomautuksena; on tullut nyt jonkin verran ilkeileviä kommentteja, tyyliin 'tylsä tyyli, huonoja kuvia...'. Jos on niiiiin tylsä tyyli ja niiiin huonoja kuvia ja asia niin järjettömästi häiritsee, niin sitten varmaan kannattaa suosiolla vaihtaa blogia. Mutta se siitä. :)

Hauskaa päivää kaikille, iltapäivällä palataan asukuvien parissa. :)

keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Tulokset

Kysely pyöri tuossa sivupalkissa hyvän aikaa, kiitos kaikille vastanneille! Postausta taas huomenna aamusella. :)

EDIT:  Klikatkaan näytä tulokset, ei taas toiminut ihan niinkuin piti...

MIKÄ ON MIELUISINTA KESÄN MUODISSA? (VOIT VALITA MONTA)


Soho Rocks

Huomenta. Eilinen postaus nyt sitten näin aamu tuimaan, eilen tuli vähän turhan kiire taas. H&M:ltä tarttui tällaista mukaan:







Kyseessä on siis Matthwe Williamsonin malliston kokouimapuku, tällaisella kuvionnilla. Piti siksi se näin havainnollistaa, sillä meikän kuvaajan lahjoilla ei oteta uikkareista järkevää kuvaa. :) Kyllä oli H&M:llä järjettömät sovituskoppi jonot muuten. En tiedä onko mitään kamalapaa kuin seistä siinä vartti sitä, että pääsisi sovittamaan yhtä mekkoa. Ja siellä oli vain kolme pukukoppia! Liian vähän sanon minä.

Sitten lisää uutta. Tuliasia Budapestista.



Soho Rock paita # Mango


Valkoinen t-paita # Zara


Seepra paita # Zara

Tykkään noista paidoista. Siksi ehkä kaksi niistä esiintyi tänään jo päälläni, hyvin toimivat. :)

Rakastan varvastossuja, eilen oli ensimmäinen mahdollisuus laittaa ne, tämä kappale, aivan uudet, viime kesän Helsingin reissulta, Selectedistä. Kiva, juttu, rupestivatpa nuokin sitten hiertemään, oli pakko kävellä paljain varpain loppu aika.



Päivän asu osa 1:


  • Seeprapaita # Mango
  • Farkut # Stockmann
  • Käsikoru # ?
  • Varvastossut # Selected
  • Laukku # Indiska


Lakkasin eilen aamulla kiireellä kynnet mustiksi varvastossujen takia, näytti kivalta.

Päivän asu osa 2:


  • Valkoinen t-paita # Zara
  • Farkut # Stockmann
  • Helmet # Vila
  • Varvastossut # Ulkomailta


Helmet siis ostin viikonlopun ostosreissulta. Vilasta tarttuivat mukaan.


Huh, tulipa paljon kuvia. Blogille saa edelleen heittää nimiehdotuksia ja vielä ehtii hetken aikaa äänestää!

tiistai 26. toukokuuta 2009

Vapaat kädet

Rupesin tuossa eilen illalla noin 22.30 miettimään, että en tiedä onko Pretty Things paras nimi tälle blogille. Hetken aikaa pohdittuani, pysyin edelleen päätöksessäni, keksimättä kuitenkaan mitään parempaa. Siksi, kertokaa te mikä olisi blogille hyvä nimi!

Ps. Viimeinen äänestyspäivä, äänestäkää! :)

maanantai 25. toukokuuta 2009

Arkisin, 9.05

Ihan näin alkuun, kolme ekaa kuvaa onnistuin jotenkin tuon valotuksen kanssa mokailemaan, taas kaikki huomaavat jalot valokuvaus taitoni. :)




  • Musta paita # Benetton
  • Tunika # Vero Moda
  • Farkut # Stockmann






Ah, ihananättikesäinen ilma tänään. En vain osaa oikein vieläkään kulkea ilman takkia ja kevyemmissä vaatteissa.




Se on aina varma merkki siitä, että kesä on tulossa, kun jäätelökioskit ilmestyvät katukuvaan...






...ja viimeistään silloin kun pääsee syömään kesän ensimmäistä jäätelöä ulkona. :)


sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Vaikka Uudesta-Seelannista, ei väliä


Jonkun aikaa sitten kirjoitin aivan upeasta Carrie-vyöstä mitä sai jollain ihmeen kaupalla vielä Gina Tricotin nettikaupasta. Noh, viivyttelin tilausta pari päivää; ajattelin, että kyllähän niitä siellä on. Sitten menin taas Ginan nettikauppaan sillä fiiliksellä, että jes, vihdoinkin saan sen vyön. Jau! Sitten rupean katselemaan vyö vaihtoehtoja, pikkuhiljaa alan ymmärtää asioiden todellista laitaa, eikä kauaakaan kun leukani on tippunut lattiaan. Ei siellä mitään vyötä ole. Ei mitään. Tai no on, samanlainen, jopa samalla nimellä, mutta sinisenä! Siis sinisenä! Tässä vaiheessa olin saada sydänkohtauksen. Miksi kirjoitan siitä vasta nyt, on että siellä on edelleen vain sitä sinistä! Huomenna, tai jopa tänään aion mennä tampereen Ginaan ja aion todella saada sen vyön. Minun on aivan pakko saada se vyö. Saavat tilata sen minulle vaikka Uudesta-Seelannista, ei mitään väliä. En selviä tästä. Jaetaankohan siitä palkintoja miten saa jostain jonkun mielestä todella mitättömästä asiasta saa väännetteyä kauhean kriisin? 

Ps. En voi tilata tuota sinistä. Paitsi jos tilaan tuon sinisen ja väritän sen mustalla tussilla.

Pps. Mitä Gina Tricotilla on minua vastaan? En saanut edes sitä ihanaa korvis-settiä!

Ppps. Kaikista pahinta tässä on se, että minulla ei ole kyseistä vyötä edes valkoisena! Mou Mou:lla on molemmat. Onnenpekka. :)


Oh, I love that dress

Katsoin siis eilen Bride Wars, Morsianten sota-elokuvan. Tykkäsin ihan, ei nyt mikään mestariteos, mutta katsottava. Enemmänkin hupia sai vaatteista ja maisemista kuin elokuvasta itsestään.


Erityisesti ihastuin tähän Kate Hudsonin roolihahmon Livin pitämään Vera Wangin hääpukuun. Täydellinen tylliunelma. :)


Jos olette nähneet elokuvan, mitä mieltä olette?

lauantai 23. toukokuuta 2009

Korkoja ja helmiä

Tässä se nyt sitten on, mekkoni, kuva ei aivan vastaa todellista mekkoa, mutta kuitenkin.




Elikkäs, mekko on Vilan, Stockmannilta tosin hankittu. Piti arpoa hetken aikaa, että otanko mustan, tummansinisen vai vaaleanpunaisen. Mutta olen valintaani tyytyväinen.

Noin kello 12 tänään katsottuani kolme jaksoa Housea putkeen, päätin, että on aika lähteä kaupungille. Siinä sitten ensimmäisenä suuntana Andiamo, mistä piti hakea ne keltaiset kengät, mitkä olivat yhdessä postauksessa, olisiko ollut edellisenä päivänä? Noh, tottakai oletin, että kenkiä on automaattisesti edelleen ja minun kokoani. Kuinkas sitten kävikään? Kenkiä ei ole keltaisia, eikä edes mustia, niitä ei ole tulossa lisää. Kiva, kiitos, hyvää päivän jatkoa. Ketutti niin vietävästi, että oli pakko ostaa uudet aurinkolasit. Rautatietunnelistahan nämä ovat.



Ostin helmet mekkoa varten. Minun ei ollut aluksi tarkoitus ottaa näitä, mutta YLLÄTTÄEN ne mitkä minun piti ostaa oli myyty loppuun. Nämä ovat kyllä aika kivat, näissähän on korviksetkin.


Vihaisena menetetyistä kengistä, marssin  kauhealla raivolla Spiritstoreen toivoen, että sieltä löytyisi jotkut kengät, jotka kävisivät asuuni. Näin sitten kävi:









Tämä viimeinen kuva todella todistaa kuvaajan taitojani. Olen totally love with these shoes. :) 



Nyt olisi tarkoitus alkaa katsoa Morsianten sota-elokuvaa, mitä en muka millään ehtinyt mennä elokuviin  katsomaan. :) Eväinä on pussi karkkeja, nam. :) (En muuten ymmärrä miten tuo kuva kääntyi noin päin...)



Huomiseen,

Emma

torstai 21. toukokuuta 2009

Unessa

Helatorstaita sitten tänään, päivä on mennyt todella lomailun merkeissä, tajusi todella miten tarpeeseen kesäloma tulee, kyllä täällä ihan silmät ristissä ollaan, varsinkin kun eilen meni aivan reilusti puolille öille. Pelailtiin siinä korttia ja laivan upotusta, siinähän se sitten meni. Huominen kahdeksaan meno ei erityisemmin houkuta. :) 

  • T-paita # H&M
  • Musta paita # H&M
  • Mustat farkut # Only



Jei, vähän aikaa sitten satoi rakeita ja yllättäen vettä tuli taas kaatamalla. Ja kai siinä hiukan salamoikin, sepä kivaa, meikä taas aivan paniikissa. :)

Tämän päiväinen aamupala, nam.


Rupesin ottamaan 'taidekuvia' loistavalla kamerallani, paras otos on Smurffi-pullon sisällöstä, tungin kameran melkein kokonaan lasiin, tällaista sain aikaan.

Nyt katselemaan Frendejä ja äkkiä nukkumaan!

Ps. Ostin Stockalta aivan ihanan Vilan mekon, kuvia huomenna! :)

sunnuntai 17. toukokuuta 2009

When its a sunny day outside

Tänään olen ollut kaupungilla kiertelemässä, vähän katselemassa, että mitä voisi ostaa. On meinaan liian tuttu kuvio, menet kauppaan ostat uikkarit, menet seuraavaan kauppaan, missä olisi paljon hienompi puolet halvemalla. Nyt olen siis valmistautunut. :)




Kesäinen Tampere x 3.

Tänään päällä:


  • Paita # Zara
  • Pillifarkut # H&M
  • Laukku # Mummin vanha



Kaupungilta tarttui mukaan uusi huulikiilto, olen ollut aivan liian pitkään ilman kunnon huulikiiltoa, vanha loppui kauan sitten. Omaa suosikkiani, Isadoraa ei yllättäen sitä yhtä tiettyä huulikiiltoa löytynyt. Sitten lopulta pitkän harkinnan jälkeen päädyin tähän Rimmeliin.




Valkoinen ruusupanta H&M:ltä. Nuohan eivät useimmitenkaan minun päässäni pysy, mutta oli pakko ottaa, suloinen kun oli. 

Ah, ensi viikolla meikä aikoo mennä oikein kunnolla ostoksille, silloin mukaan tarttuvat niin kengät kuin uikkaritkin. Ja ehkä jotain muutakin pientä kivaa. Jotain uutta asustetta olisi kiva saada, saa nähdä mitä bonggaan. :) Yksi mekko tuolla Selectedissä vähän kutkuttaisi.

Tänään vielä viettämään kaverin synttäreitä leffan merkeissä. Punaisella korkea vyötäröisellä hameella ja mustalla paidalla olisi tarkoitus lähteä, kuvia sitten huomenissa.

Muuten tulipas taas tehtyä yksi havainto, tajusin, että anonyymit eivät voi ollenkaan kommentoida, koska asetuksissa oli sellainen asetus valmiiksi päällä. Noh, nyt asia on korjattu, toivottavasti siitä ei tullut kenellekkään mitään sen suurempaa ongelmaa. Edelleen saa kysyä, nyt varsinkin, kun anonyymitkin voivat kommentoida! :)

KYSY!

perjantai 15. toukokuuta 2009

Kysy

Tämä meneekin aika hauskaksi; postauksia vartin välein. ;) Mutta, minkäs teet jos muisti on huono, sama pää (valitettavasti) kesät talvet. Elikkäs kysymyspostausta olisi tarkoitus alkaa värkätä, joten:


KYSY! ASK! FRÅGA!

Lupaan vastata kaikkeen, joten rohkeasti vain kysymään! :)

Lautturi


Meikäläinen lähtee tuota pikaa talsimaan kohti rautatieasemaa ja Seinäjokea. Sitä ennen kuitenkin herkutellaan spagetilla ja jauhelihakasteikkeella. :) Paluu on huomenna, tarkempaa raporttia sitten silloin. Hyvää alkavaa viikonloppua! :)